El Gimnàstic de Tarragona ha donat a conèixer aquest dijous els detalls de la nova campanya d’abonaments per la temporada 2023-2024.
Sota l’eslògan “uns colors que porten il·lusions”Lluís Fabregas, director general i Joan María Andreu Solé, responsable de l’Àrea de Negoci han ofert les novetats per a la nova temporada que van decidir-se juntament amb un grup de consulta de socis durant el passat juny.
Entre les millores més destacades son el manteniment dels preus per als socis i l’aplicació de diferents descomptes per a families i persones a l’atur, que veuran reduides les seves tarifes entre el 25% i el 50%. El període de pagament començarà el pròxim dilluns dia 10 de juliol.
Els aficionats també podràn gaudir de l’Equip filial, la Pobla de Mafumet i del Femení amb el mateix abonament que amb el del primer equip, servei molt demandat pels seguidors tarragonins.
Altres novetats han estat la data de presentació de la samarreta, que tindrà lloc la setmana que ve i ja podrà lluir-se al partit davant l’Andorra, o el plantejament de la pretemporada. El club grana encara té partits per tancar però si ha deixat clar que vol ajudar a les poblacions veïnes que están de celebració o ho necessiten, com ja van fer amb l’UD Torredembarra la temporada passada.
Més Notícies
- Tres detinguts i 52 denunciats en un dispositiu Kanpai al transport públic al Camp de Tarragona
- Els Verds fan el 4d9 amb agulla i el pilar de 8 en una diada de gamma extra de les colles campiones al Vendrell
- Miquel Àngel Iglesias, el vallenc que va dominar les metes volants
- Andreu Carranza guanya el Premi Pin i Soler
- El groc tenyeix Tarragona, Barcelona i Granollers a menys de 30 dies del Tour de França
