El Nàstic ja entrena. Aquest dijous s’ ha posat en marxa amb la primera sessió de treball. Ho ha fet amb 7 cares noves per el moment . Per la resta el grup que va aconseguir l’ ascens a segona A fa unes dates.
Se superen les 25 fitxes que permet la normativa de la LFP pel que de forma inevitable es produirà alguna sortida
El director esportiu Emilio Viqueira diu que cal estar content amb l’ arribada dels nous , afirma que han posat les coses fàcils i que ara han de sumar.
Viqueira , posa però l’ accent en el grup que ja esta al vestidor i que és el causant de l’ èxit del darrer any
L’ equip s’ entrenarà els primers dies a Tarragona , la setmana que ve ho farà al complex esportiu de Salou.
Viqueira ha parlat de l’ arribada de Palanca . el fitxatge del tarragoní , afirma que a de donar un salt de qualitat a la plantilla.

