Els Mossos d’Esquadra han reforçat amb 100 dotacions més el dispositiu que fan amb les policies locals de Catalunya per controlar els botellots. Això suposa un increment d’uns 300 agents que se sumen als que ja es van destinar anteriorment, arran de les concentracions que es feien a diverses ciutats.
El conseller d’Interior, Joan Ignasi Elena, ha defensat que el toc de queda és una mesura per lluitar contra la pandèmia i preservar la salut pública “i no pas l’ordre públic”.
Elena també ha explicat que estan preparant l’exposició de motius que portaran al TSJC per mantenir l’oci nocturn tancat i ha recordat que el tribunal de moment ha rebutjat les mesures cautelaríssimes que demanava el sector.
Més notícies:
- El Tarragona Espai Comerç acull la jornada “UpDay” sobre transformació digital i competitivitat del comerç de proximitat
- El XXXè Concurs de Castells de Tarragona ja coneix l’ordre d’actuació
- L’independentisme torna a sortir al carrer i reivindica la resiliència del moviment a la manifestació a Amposta
- L’Ibersol CBT cau a Mollerussa en el seu debut a la Lliga Catalana de 3a FEB (73-67)
- Un jove Antoni Gaudí «reneix» a Tarragona un segle i mig més tard
