ERC posa en marxa una campanya per escoltar de primera mà les necessitats dels veïns i veïnes de Tarragona. Ho farà recorrent tots els carrers i places de la ciutat amb la mirada posada a les eleccions municipals
Sota el lema ‘Caminem amb tu, Tarragona’, els republicans trepitjaran tots els carrers i places de la ciutat, per parlar directament amb la ciutadania i recollir les seves demandes, així com les del teixit associatiu i comercial.
ERC creu que el futur de Tarragona implica conèixer la realitat de la ciutat a peu de carrer. Per això, tenen el propòsit de visitar tots els barris, des de Ferran fins a Bonavista i des de Sant Salvador fins al Serrallo, passant pel centre. Asseguren que ho faran sense intermediaris, agendes pel mig i preparació prèvia, apostant per una escolta directa i espontània.
El portaveu i alcaldable dels republicans, Xavi Puig, destaca que aquesta iniciativa “marca el rumb de l’alcaldia de Tarragona” i subratlla que només s’hi arriba a través d’una política de proximitat.
El grup municipal ja ha dut a terme les primeres caminades als barris del Serrallo i Torreforta. Segons expliquen, entre les principals preocupacions hi ha l’excés de velocitat dels vehicles, la inseguretat dels vianants en diversos punts de la ciutat, la situació del comerç i la manca de policia de proximitat. També han recollit demandes relacionades amb l’oferta d’oci per als infants.
- La presentació de la nova proposta formativa de La Teulada tanca el Mes de l’Economia Social i Solidària
- La UDRON detecta un robatori a Cala Romana i guia una persecució policial que acaba amb un detingut
- L’Arxiu del Port commemora la Setmana Internacional dels Arxius
- L’equip de govern proposa una modificació de l’ordenança de la ZBE de Tarragona
- ChemMed i AEQT exposen a Expoquimia els plans de descarbonització
