Fins a quatre jugadors lesionats acumula el Nàstic per el partit d’aquest diumenge a Còrdova. César Ferrando tindrà les baixes per lesió de l’occità Marc Fachan, del mitjapunta Fernando Moran i la del valencià Pablo Redondo a més a més de perdre a Jose Mari per sanció. A aquestes baixes cal sumar-hi la del davanter Roberto que va abandonar abans d’hora el partit degut a un fort cop i que pot patir una ruptura de fibres que el tindrà fora de l’equip aquesta setmana com a confirmat, a Tarragona Ràdio, el cap dels serveis mèdics del Nàstic el doctor Carles Hernández. Les baixes de Fachan i Jose Mari obren un interrogant a la banda dreta que podria ser cobert per l’ex del València. Curro Torres diu que ell està preparat per jugar i que cada cop veu més a prop poder entrar a l’equip. Els canvis a la banda dreta poden portar al capità del Nàstic, Alejandro Campano a tornar a la seva posició natural al volant dret. Un Campano que com a capità de la plantilla ha tornat a recordar que l’equip vol lluitar pels llocs d’ascens i ja ha avisat que serà una temporada on s’haurà de patir. L’equip tornarà aquesta tarda a partir de les sis als entrenaments a les instal·lacions del Nou Estadi.Els grana s’exercitaran fins dissabte quan marxaran a les 11 del matí amb el TGV cap a Còrdova.