Gregori bordas ja esta a casa després de l’ operació que li han fet al tendó d’ Aquil·les i per el que tindrà que estar lluny de les pistes durant un temps.
El càpita del Vòlei SP i SP sense comptar la rehabilitació estarà un mes i mig aturat.
Sap que li arriba un moment llarg abans que poguí tornar a trepitjar una pista, es conscient i s’ ho pren amb optimisme
Entén que tot i que es un procés llarg val la pena el poder posar- se bé per seguir jugant ja pensant en la temporada pròxima.
i és que tot i la greu lesió , el càpita dels tarragonins pensa en seguir , no s’ ha plantejat plegar i diu que vol ser partícip del futur dels vermells
És la primera lesió greu que té, les altres han estat més lleus i han afectat als dits de la ma
