La sèrie documental ‘Ingeniería romana’ s’endú la medalla de Bronze, de la categoria d’Arts, del Festival Internacional de Televisió i cinema de Nova York, que es va celebrar la setmana passada.
Aquesta coproducció de TVE, Digivisión i Structuralia, presentada a Tarragona el mes d’octubre de 2015, no ha parat de rebre bons elogis i guardons i a través de l’explicació de la construcció de les monumentals obres d’enginyeria romana i les sofisticades imatges de realitat virtual i augmentada, ha donat a conèixer la ciutat de Tàrraco a tot el món.
