La CUP proposa aprovar un reglament de consultes per decidir sobre els espais buits de la ciutat. Els anticapitalistes veuen la necessitat d’oferir equipaments que actualment estan en desús, tot i que s’obrin de forma parcial perquè estan a l’espera de la redacció dels projectes definitius.
La candidata cupaire, Eva Miguel, ha explicat que volen aprofitar els espais perquè tinguin una utilitat comunitària i organitzar zones d’oci o culturals pels veïns. Es vol seguir el model de la Tabacalera.
Miguel ha lamentat que no han pogut obrir l’espai de Santiyan i defensa que es pot habilitar parcialment pel seu ús al barri del port.
Més notícies:
- El Govern decreta tres dies de dol a Catalunya per l’accident ferroviari de Toledo
- Almenys 68 morts i 15 ferits greus en l’accident ferroviari de Toledo
- Tarragona reuneix tots els hospitals i els ASSIR de l’àrea per millorar l’atenció a les patologies del sòl pelvià
- L’ONCE dedica un cupó a les ‘Persones Cuidadores’ dels 25 centres residencials de Tarragona que atenen persones cegues
- La Guàrdia Urbana deté un home per un robatori amb violència i intimidació

