La Federació Catalana de Futbol reconeix el periodista de la casa Joan Andreu Pérez per “la gran tasca com a periodista donant cobertura als equips de la ciutat”.
Ha estat en la gala de la Nit dels Campions’24, celebrada aquest dijous en un acte multitudinari al Palau d’Esports Catalunya de l’Anella Mediterrània.

El reconeixement li han lliurat el delegat territorial de la Federació Catalana de Futbol, José Cosano i l’alcalde de Tarragona, Rubén Viñuales.

La gala ha durat un parell d’hores, i es que s’ha reconegut una norantena d’equips de futbol i futbol sals, els guanyadors de les respectives lligues a nivell a la demarcació.

El palau s’ha omplert de joves futbolistes dels equips femenins i masculins, els seus entrenadors i les respectives famílies.

Altres notíces:
- ERC exigeix “una solució real” per a Barraques
- La Guàrdia Urbana deté un home i recupera diversos aparells electrònics sostrets en un domicili de la Móra
- Sendra insta l’Ajuntament a actuar de manera subsidiària davant la presència de rates a l’entorn de Joan XXIII
- Falten menys de 10 dies per a la Lliga Catalana de Bàsquet
- Tarragona es prepara per als Special Olympics
