L’equip està enganxant al públic del Nou Estadi Costa Daurada i el Nàstic ha aconseguit posar molta gent a les grades en els dos primers partits de la lliga a casa.
És clau que els seguidors vegin a un Nàstic amb personalitat, com ha explicat un dels jugadors de la plantilla, Víctor Villote.
El defensa barceloní fa dues setmanes que està al Nàstic, ha debutat, ha estat titular i ha marcat ja un gol. Villote explica quin vestidor s’ha trobat, on destaca el bon ambient, i aquesta combinació de gent jove i veterans experts a la categoria.
Víctor Villote i la resta de la plantilla ja preparen el partit de diumenge a Alcorcón, l’equip buscarà a terres madrilenyes de nou tres punts en la que seria primera victòria de la temporada a domicili.
