La cantautora tarragonina Irene Ortiz obre aquest dijous el cicle de concerts del primer Sansacústic.
el Centre Cívic de Sant Salvador serà l’escenari
d’una sèrie d’actuacions de diversos talents emergents del barri. Ortiz, que ja va guanyar un concurs de talents al barri, actuarà a un quart de nou del vespre. Totes les actuacions seran en acústic i a cau d’orella i les protagonitzaran cantants no professionals. L’aforament està limitat a 40 persones màxim. Els assistents hauran de recollir la seva invitació a la Consergeria del Centre cívic, fins 30 minuts abans que comenci el concert. El cicle continuarà dos dijous més. El 5 de maig actuarà Endy i el 12 serà el torn de Guille. El Sansacústic forma part de la programació “Primavera Cultural” de la Xarxa de Centres Cívics de Tarragona.