El plenari municipal aprovarà aquest dimarts la cessió a la Generalitat dels terrenys previstos per a la construcció de l’Institut de Secundària Tarragona 2.Si no es produeix cap contratemps, la mesura tirarà endavant després que ara fa dues setmanes no prosperés per manca de majoria absoluta. L’absència de l’alcalde i d’una regidora va impedir l’assoliment dels 14 vots necessaris per impulsar aquest tràmit.En la darrera sessió plenària, el Partit Popular hi va votar en contra mentre que Convergència i Unió es va abstenir. L’equip de govern defensa la construcció d’un nou IES a la zona tot i l’oposició dels veïns, que consideren que agreujarà els problemes de mobilitat que pateixen.Els veïns de Tarragona 2 que han presentat un recurs contenciós administratiu contra la construcció de l’IES es mostren oberts a seguir negociant amb l’ajuntament i retirar-lo, si s’arriba a un acord. Aquests veïns també es queixen que l’institut pot comportar problemes de convivència i de seguretat.
