El conseller d’Educació, Manel Castaño, i el conseller de Serveis Generals i Govern Obert, Jordi Fortuny, han rebut aquest dimecres a una vintena de nois de la ciutat francesa de Voiron que estan de visita a la ciutat en el marc de l’intercanvi d’alumnat impulsat des de l’Escola Municipal de Música de Tarragona. Es tracta d’un projecte de música comunitària iniciat l’any passat en el qual participen alumnes de l’escola Els Àngels i de l’Institut-escola Mediterrani.
En el marc d’aquest intercanvi d’alumnat, aquesta setmana se celebraren diversos concerts conjunts entre el Golden BrassBand de l’escola Jules Ferry, la Batucada de l’institut-escola Mediterrani i el projecte Violins i violoncels de l’escola Els Àngels.
Més notícies:
- Una investigadora de l’ICIQ descobreix un nou mètode per detectar la mastitis bovina en una fase precoç
- Guille Parisi destaca l’ambició de la Pobla de Mafumet i celebra l’ascens aconseguit
- La Diputació s’implicarà amb el projecte de ‘L’Acròpolis de Tarragona i les arrels d’Europa’
- Una escultura de Béatrice Bizot converteix l’univers femení de Lorca en una “casa de bronze”
- Cadena humana a Tarragona pel servei d’ictus 24 hores
