L’Ajuntament ha requerit l’enderroc de l’antiga fàbrica de la CEPA de Campclar. Aquest edifici està situat a tocar de la carretera N-340. Els seus propietaris el van vendre a una empresa que té en projecte tirar a terra l’antic edifici i urbanitzar els terrenys que ocupa. Aquest projecte, però, no es podrà executar fins que el Pla d’Ordenació Urbana s’hagi aprovat definitivament. Per tal d’evitar una major degradació d’aquell espai, pràcticament en ruïnes i on registren molts problemes d’inseguretat i drogues, el consistori ha demanat als propietaris que l’enderroquin el més aviat possible. Ho ha explicat a Tarragona Ràdio el tinent d’alcalde d’urbanisme, Xavier Tarrés. Els veïns celebren la decisió d’enderrocar l’antiga fàbrica, una mesura que reivindiquen des de fa molts anys. La presidenta de l’Associació de Veïns de Campclar, Maria Dolores Miras, ha explicat que l’espai s’ha convertit en un cau de brutícia on hi sovinteja el tràfic de drogues.L’empresa propietària ja va complir un primer requeriment de l’Ajuntament per fer un tancat al voltant de l’edifici, per impedir-hi l’entrada de persones.