Les obres de remodelació del Mercat Central començaran al gener de l’any vinent, un cop finalitzada la campanya de Nadal.Aquest és el calendari amb què treballa el consistori que assegura que s’està complint els terminis anunciats el gener passat, quan es va descartar el projecte de l’empresa estatal MERCASA.Es va rebutjar per l’elevat cost i el temps d’execució, que es preveia superior als 4 anys i mig. Segons l’actual proposta, que contempla dues plantes d’aparcament soterrat, els treballs suposaran una inversió de 35 milions d’euros. En una entrevista a Tarragona Ràdio, el tinent d’alcalde de promoció econòmica, Sergi de los Ríos, ha explicat que les obres començaran després de la campanya de Nadal per no perjudicar els comerços de l’entorn. Aquest cap de setmana s’han complert dos anys del trasllat de les parades a la carpa de la Plaça Corsini. Els paradistes es mostren satisfets per com van les vendes i pel correcte funcionament de les instal·lacions. El president de l’Associació de Venedors del Mercat Central, Albert Ribot, assegura que la seva ubicació a la carpa els ha ajudat a aguantar millor la crisi. Ribot creu que les futures instal·lacions seran un revulsiu per les parades perquè milloraran les seves condicions.