L’exposició fotogràfica “Síria, Camí de l’Exili”, de David González, arriba a la Plaça verdaguer. Es podrà veure fins al 19 de juny.
L’exposició recull el testimoni de persones refugiades en la ruta dels Balcans a partir de 24 imatges realitzades pel fotoperiodista.
El treball pretén acostar el testimoni de persones refugiades que descriuen el seu camí cap a una nova vida a Europa  mitjançant les seves paraules en àrab i català.
El relat es construeix sobre quatre àmbits: la por, el camí, l’espera i el futur. La mostra serveix de continuació de “Síria, la paraula de l’exili” centrada en la situació de les persones refugiades als països veïns durant els primers anys del conflicte.
La mostra està produïda íntegrament pel Departament de Cooperació de l’Ajuntament de Tarragona i organitzada amb el Comitè Català de l’ACNUR.