El futbolista extremeny explica  que serà una temporada especial ja que dels  ascensos que ha viscut en cap d’ ells  s’ ha pogut quedar amb l’ equip que ha aconseguit pujar, excepte ara amb el Nàstic on  el club tarragoní continuarà  confiant  en els seus serveis. Han perllongat  per una temporada més el seu contracte.

 El  jugador agraeix la confiança del conjunt  tarragoní. Espera estar a l’ alçada del que s’ exigirà.

 

En funció de l’ arribada de nous futbolistes  luismi tindrà  un  o altre paper en l’ equip. Sap que la pre- temporada serà important   i que  caldrà  mostrar  des de el primer dia la millor versió

Luismi en destaca  el fet de que s’ hagin quedat el gruix de jugadors que han tingut més minuts a la lliga i el propi tècnic Vicente Moreno que a sabut   gestionar al col·lectiu en la temporada del ascens

 

A les darreres  hores el club ha anunciat les arribades de  Musa, lateral esquerra del Olot  i de Xisco  Hernández que s’ incorpora del Reus .  del balear ha parlat   per a Tarragona Ràdio el seu company i amic al vestidor, Fran Carbia

 

En  capítol d’ altres avui el gratuït Més apunta l’ imminent arribada de Naranjo procedent del Vila- real  i de converses avançades amb Alex López davanter del Valencia mestalla.

 Recordem  que aquest dijous   s’ inicien els entrenaments del equip. pel moment a Tarragona tot i que durant l’ agost es té  previst  fer una   estada a Andorra .

Recordem que també s’ han anat tancant partits amistosos,  Villareal   Mestalla , Saragossa els anunciats