Les blaves tornaven a competir amb l’objectiu de continuar la bona dinàmica davant l’Openllar Viladecans, un rival més fort i més consolidat en la categoria.
Maria Lapieza va ser la millor jugadora amb 14 punts anotats, que no van ser suficients per a donar la volta al partit. Les femenines continuen sisenes en la classificació malgrat que la nova derrota i ja esperen el pròxim encontre.
Canals valorava l’esforç d’aquest diumenge a la pista del Viladecans, però parlava d'”errades tècniques” que no perdonen a la Primera Categoria.
La sisena jornada la jugaran al Pavelló del Serrallo davant el RACC Esplugues-Sant Just, cinquenes en la classificació, amb l’oportunitat de començar a sumar punts a la zona alta.
Més Notícies
- Obrim Les Festes de Santa Tecla amb: La Crida!!
- 40 anys de Sopa de Cabra a Tarragona
- Tecla’t de Riure aquest Dijous a Jardí de la Casa de la Festa (20:00)
- El PP afirma que el canvi d’empresa no s’ha notat i que els carrers de Tarragona “estan més bruts”
- ERC exigeix a Viñuales que compleixi el contracte de la brossa
