Els pilons del carrer Comte tornaran a lluir nou disseny a partir d’aquest dissabte.
Tindrà lloc una nova edició de la Pilons Parade, per novè any, a iniciativa de l’Associació de veïns i amics del carrer Comte i la Plaça Pallol de la Part Alta. Ho fan amb motiu de la Festa de Sant Agapito Bis.
L’activitat arrencarà a dos quarts d’11 del matí amb el repartiment dels pilons per ordre de petició. Es començaran a pintar a partir de les 11h.
Els 47 pilons del carrer tornaran a ser pintats, dos han estat indultats pels propis veïns.
Aquesta edició s’han reservat dos pilons, els anomenats convidats, un per a l’Àliga, que celebra els 30 anys, i per la mona Micaela.
Després de la pintada de pilons, a la tarda, a partir de les 18.30h, la comunitat d’Instagramers ha muntat un Igers Atac al carrer Comte. L’objectiu és fotografiar i projectar aquest espai emblemàtic de la ciutat a través d’aquesta xarxa social, per tal de donar a conèixer els nous dissenys.
Les fotografies es poden penjar amb l’etiqueta #pilonparade2015.

