Ryanair estudia obrir una nova línia entre Reus i Madrid. La companyia de vols a baix cost ha fet aquest divendres una campanya promocional a Tarragona, per tal de donar a conèixer les rutes que ofereix des de l’aeroport reusenc. S’han lliurat un centenar de bitllets gratuïts per anar a Palma, Sevilla, Nador o Santander fins el 17 de desembre. La campanya també s’ha aprofitar per fer una enquesta sobre la conveniència d’establir un nou enllaç amb Madrid. Cristina Anton és la representant de Ryanair a l’Estat espanyol. La campanya ha generat força expectació, tot i que no s’han registrat aglomeracions com les que hi va haver a Barcelona. La gent se n’ha assabentat sobretot per la web de la companyia. Ryanair ha tingut durant tot el matí un stand a la Rambla Nova, a tocar del Balcó del Mediterrani.