Només uns dies després  de ser presentar com a futbolista del conjunt grana Miguel  Palanca  a rebut la  benvinguda del seu pare a traves de la sintonia de Tarragona Ràdio.

Santi Palanca  col·laborador  del consell d’ administració en diferents tasques i comentarista de aquesta  casa en  aquest últim any, diu que enguany s’ han donat les circumstancies de que es poguí donar l’ incorporació de Miguel. Admet però que el primer pensament del seu fill era continuar al estranger tal i com a estat aquest darrer mig any  on ja jugat a Australia

Santi Palanca  evita fer  comparacions en l’ arribada del seu fill al Nàstic tot i que jugar  en la  posició en la que jugava ell.

Tampoc ha volgut mullar- se a l’ hora de dir si li faria il·lusió que  portes   el dorsal 7 tal i com va fer ell  en l’ etapa en la que va jugar al primer equip grana.

El primer grana continua els seus entrenaments Avui  el gratuït  Més  apunta que el club a ofert la porta de sortida a Luismi, pol bueso i marc Martínez, tots tres tenen contracte en vigor