Els Mossos d’Esquadra van detenir entre els dies 24 i 25 de maig tres homes, de 35, 43 i 55 anys, com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal i 7 delictes de furt a interior de vehicle comesos entre l’octubre i desembre de l’any passat a l’AP-7 i a la C-32. La investigació policial es va iniciar a l’octubre del 2022, després d’una denúncia per furt a interior d’un vehicle estacionat a l’àrea de servei Penedès de l’autopista AP-7.
Els delinqüents utilitzaven el mètode conegut com a “punxa rodes”. La policia va identificar i detenir els lladres a Reus, el Vendrell i Vilanova i la Geltrú.
Van quedar en llibertat després de declarar a comissaria, amb l’obligatorietat de presentar-se davant el jutge quan siguin requerits.
Més notícies:
- Dur correctiu al Nàstic (3-0)
- Els Mossos detenen cinc persones quan presumptament intentaven robar coure a les vies del tren a Roda de Berà
- Cap de setmana de cercavila petita, Mostra de Folklore viu o el 35è aniversari del Retaule
- Baixa la criminalitat a Tarragona un 5,6% durant el primer semestre del 2026
- El Nàstic viatja a Alcorcón amb la voluntat de seguir en la regularitat de les primeres 3 jornades de lliga
