Un total de 250 persones han participat a l’acció de dinamització comercial en què s’animava la població a escriure o il·lustrar els seus pensaments i desitjos per crear el Gran Llibre de Sant Jordi. La iniciativa ha estat impulsada per la conselleria de Comerç de l’Ajuntament de Tarragona.

En aquesta acció, concebuda per dinamitzar el comerç de llibres i roses durant Sant Jordi i que va tenir lloc els dies 23, 24 i 25 d’abril, la ciutadania podia fer arribar els seus missatges en el moment d’adquirir un llibre o una rosa en qualsevol dels comerços participants. Aquests els proporcionaven un full en blanc d’edició especial per construir aquest llibre de cocreació ciutadana. Paral·lelament, el full es podria descarregar també al web de comerç. Un total de 250 ciutadans van lliurar les seves pàgines amb escrits i dibuixos als comerços implicats en la campanya o bé a la instal·lació artística del drac de Sant Jordi que la conselleria de Comerç va ubicar els dies 23, 24 i 25 d’abril a la Rambla Nova, al costat de les parades de llibres i roses.

En total 25 comerços van participar en l’acció per crear el Gran Llibre de Sant Jordi, que a partir del mes de maig estarà disponible com a llibre virtual al web de Comerç de l’Ajuntament com a record d’un dels dies més especials del calendari a Tarragona i tot Catalunya.