Una cinquantena de persones responsables de seguretat han participat aquest dimecres a una Jornada de risc químic del Pla de Seguretat d’Emergències Químiques de Tarragona (Plaseqta). La sessió ha servit per explicar com es planifica i es preveu el risc, s’ha detallat el Plaseqta, com s’ha fet la seva implantació al territori i les campanyes d’informació que es duen a terme.
A banda, també s’han tractat els Plans d’Autoprotecció de les instal·lacions Seveso i el programa d’excel·lència en la seguretat i indicadors de l’AEQT. Aquesta jornada s’emmarca en les accions que duu a terme la Direcció General de Protecció Civil del Departament d’Interior per aprofundir en el Plaseqta.
La sessió s’ha celebrat al Cat 112 i ha comptat amb la participació del delegat del Govern a Tarragona, Àngel Xifré Arroyo; la directora general de Protecció Civil, Marta Cassany Virgili, i la directora dels Serveis Territorials d’Interior, Eli Llombart Corbella. També ha reunit representants de l’Associació Empresarial Química de Tarragona (AEQT) i els caps de seguretat de les empreses.
Més notícies:
- L’Ajuntament instal·la 10 nous cartells per advertir de la prohibició de saltar des de les roques
- Els Xiquets de Tarragona recorren la ciutat alçant pilars amb les tres camises històriques per commemorar el seu Centenari
- La Jove fa el pas cap a l’agost amb el pilar de vuit i Sant Pere i Sant Pau obre el ventall amb el 4d8a
- Juli Bayot i el gos Atila s’enduen la victòria en el 37è concurs de gossos d’atura de Prades
- El sector turístic de Tarragona augura un ‘bon agost’

