Benvolgudes amigues i amics escoltadors de Paraula de Jazz, un plaer compartir el segon programa de la 5a Temporada, que hauria se ser el tercer, però causa
de la vaga-aturada del país, com a conseqüència de l’agressió violenta de les forces policials espanyoles durant la celebració del referèndum per la Independència
el dia 1 d’Octubre, no el vam emetre el dia 3 d’Octubre
De tota manera, un privilegi compartir amb vosaltres les músiques interpretades per tres músics immensos com van ser: Harry”Sweets” Edison, Thelonious Monk i John Lennon,
en el dia que haurien complert anys, 102- 100 i 77 anys respectivament.
A més, un luxe començar amb “Peace” d’Ornette Coleman i acabar amb la “Freedom Suite” de Sonny Rollins, i entre mig unes Jam Sessions de Count Basie i els seus músics, i la cirereta del pastís
va anar a càrrec de la Carme de la Fuente amb les seves sentides paraules amb el fons musical del Cant dels Ocells de Pau Casals.
Fins Sempre.
Salut i Llibertat
Peace, Love and Music
