Protecció Civil ha activat el pla d’emergència Ferrocat davant d’una avaria, que s’ha produït a la catenària de la línia Tarragona Reus de Renfe.
Aquest incident, sumat a la vaga de maquinistes, estan provocant retards en la línia de més de 30 minuts.
L’incident ha passat a primera hora del matí, a uns 500 metres de l’estació de classificació de Tarragona.
El gestor d’infraestructures ferroviàries, Adif ha demanat ajuda per a poder evacuar els 150 passatgers, una tasca que han estan fent els Bombers de la Generalitat, que hi han enviat una dotació.
Els passatger són evacuat fins a un autocar habilitat per ADIF, per fer el transport alternatiu. No hi ha ferits, segons han explicat els Bombers.
