L’Agenda de la Tàrraco Romana tanca el seu primer any de vida acumulant unes 160 visites diàries. Això fa que, des de la seva posada en marxa, hagi registrat prop de 35.000 visites, que han consultat fins a 145 mil pàgines. Més de la meitat de les visites provenen de la pròpia demarcació de Tarragona i una quarta part de Barcelona. A partir d’aquí, destaca el 7% de consultes provinents de la Comunitat de Madrid. Per part de l’estranger, es registren visites des d’Alemanya, França, Rússia, Estats Units i Holanda.La presidenta del Pla de Competitivitat de la Tàrraco Romana, Patricia Anton, afirma que les xifres demostren que l’Agenda està plenament consolidada amb més d’un 40% de fidelització i diu que guanya nous usuaris a diari.Les xarxes socials Facebook i Twitter ja canalitzen un 70% de les visites. L’agenda també compta amb versió en castellà, i es pot consultar en anglès i francès, en fase de proves. L’objectiu principal és esdevenir un punt d’informació de totes les activitats que es fan a Tarragona. Per aquest motiu, s’hi pot accedir també a través de les diferents pantalles tàctils repartides per la ciutat. L’adreça és: http://agenda.tarracoromana.cat
160 persones entren cada dia a la web de l’Agenda de la Tàrraco Romana
