L’afició del Nàstic no deixarà a l’equip sol en el que serà el segon desplaçament de la temporada. Els aficionats han respòs a la iniciativa llançada des de la SAD per acompanyar al conjunt de César Ferrando. En total ja s’han confirmat dos autocars sencers i s’espera poder tancar el tercer en les pròximes hores.El conjunt grana ha sortit aquesta tarda a les cinc cap a Osca on demà a les quatre jugarà davant l’equip aragonès. Els aficionats grana sortiran demà al matí a dos quarts de nou i a les onze.