Unes 300 persones han secundat la concentració en contra del tancament de les urgències nocturnes al CAP de Sant Salvador. L’acte s’ha fet aquest dijous al vespre i és la primera d’un seguit d’accions de protesta en contra de les retallades en salut. La concentració ha estat convocada per la Coordinadora en Defensa dels Drets Públics. La setmana que ve se’n faran de noves als CAPS Muralles i Bonavista, que també es veuran afectats pel canvi de model del servei d’urgències de nit. El president de l’Associació de Veïns de Sant Salvador, Manel Castaño, ha explicat que en assemblea han decidit mantenir actiu el moviment contra les retallades. El nou model d’urgències de nit entrarà en vigor a partir de l’1 de setembre. Els CAPS de Sant Salvador, Bonavista i Muralles tancaran a les 9 del vespre i el servei es concentrarà a Torreforta i als hospitals Joan XXIII i Santa Tecla. A més, s’atendran urgències a domicili si el cas ho requereix.
