Al Camp de Tarragona, s’han registrat 2.450 casos confirmats per PCR, amb un creixement de 39 positius respecte a l’anterior balanç. Si es tenen en compte totes les proves, el número acumulat de casos des de l’inici de la pandèmia és de 2.847. En aquesta regió han mort 394 persones. La situació es troba bastant estable en aquesta regió. El risc de rebrot, de 58,05, es manté moderat -46,36 en l’interval de set dies anterior-; la Rt és d’1,22 i la taxa de confirmats per PCR se situa en 25,86 per cada 100.000 habitants.
A Salou, el risc de rebrot s’ha disparat en els darrers dies i ara és de 337,96 -92,72 del 22 al 28 de juliol-. La taxa de reproducció del virus és de 2,73. En la roda de premsa de dijous passat, el secretari de Salut Pública, Josep Maria Argimon, va informar que hi havia en aquest municipi “petits brots controlats” i que hi estaven “molt a sobre”. Des de l’inici de la pandèmia, hi ha hagut 96 casos confirmats per PCR, 113 amb totes les proves. Set persones d’aquest municipi han mort pel coronavirus.
La regió de les Terres de l’Ebre acumula des de l’inici de la pandèmia 588 casos confirmats per PCR, 34 més que en el balanç anterior, i 760 amb la resta de proves. En aquesta regió han mort un total de 55 persones. El risc de rebrot és molt alt, de 156,36. La taxa de confirmats per PCR en els darrers set dies és de 67,73 per 100.000 habitants i la Rt és d’1,15 (1,35 en l’interval de set dies anterior-. En aquesta regió, la mitjana d’edat de les persones amb coronavirus, 44 anys, és força més alta que a la resta de Catalunya (38).
