4 jugadors de l’ actual plantilla del Nàstic amb passat al Levante Ã?s el cas de Pere Mairata que va jugar amb el conjunt granota la temporada 2004 2005 i Xisco Campos Aaron Bueno i Carlos De Lerma que ho van fer un any més tard. Tots quatre viuran diumenge una jornada especialJustament aquest dijous De Lerma ha explicat el seu passat a l’ equip Granota i amb un play off que van p disputar contra el Vecindario i on van perdre Lluny de sentimentalismes , de Lerma ha explicat que s’ enfronten a un rival que han de doblegar. El migcampista grana diu que s’ està davant el partit més important de l’ any i que cal mirar si es guanyar fer- hora de més d’ un gol. A l’ anada els granes van caure per la mínimaEl futbolista del Nàstic a elogiat el joc del llevant B indica que és un filial que sap defensar i que controla la possessió en tot moment.Creu que no serà fàcil sumar els 3 punts.Finalment la plantilla del Nàstic s’ ha vol mantenir al marge sobre la l’ entrada de la empresa promoesport a l’ accionariat del club.De lerma diu que ja tenen prou feina sobre el terreny de joc.La plantilla ha viscut aquest dijous una calçotada en la política de convivència que fa l’ entrenador