700 persones caminaran per conscienciar i sensibilitzar al voltant de la condició Asperger aquest diumenge.
La Caminada Popular d’Hivern Asperguer-TEA és el primer esdeveniment esportiu a l’aire lliure de l’any i l’organitza Tarragona Esports amb la col·laboració de l’Associació Aspercamp Asperger-TEA del Camp de Tarragona.
L’objectiu és donar a conèixer la síndrome d’Asperger-TEA, i promoure’n la sensibilització social. La caminada sortirà a les 10 hores des de la Rambla President Francesc Macià i, com cada any, ofereix dos circuits circulars, un de curt de 5,8 quilòmetres i un de llarg de 9,4 quilòmetres. El primer és totalment urbà i adaptat per a persones amb mobilitat reduïda. El segon recorre, en la seva major part,
camins i corriols rurals de l’Anella Verda.
la presidenta de l’Associació Aspercamp, Laura Recha, ha explicat al Tothom de Tarragona ràdio que les reclamacions passen per un diagnòstic primerenc i per reivindicar la discapacitat psicosocial.
La cinquena edició del Trail Tarragona arribarà el 17 de maig i les inscripcions es poden fer encara fins el proper
8 de maig.
