El portaveu del Grup Municipal del Partit Demòcrata a l’Ajuntament, Albert Abelló, ha reclamat a l’equip de govern l’increment de la neteja al Parc del Francolí. Diu que aquesta zona no compta amb cap servei de neteja durant els caps de setmana i l’espai de pícnic, que atrau centenars de persones, acumula un gran volum de deixalles. Abelló ha assenyalat que fa mesos que els veïns reclamen una solució.

El portaveu del PdeCat també ha sol·licitat més previsió per tal d’evitar l’aparició de plagues de mosquits i paneroles a la zona del Parc del Francolí.