Combi Terminal Catalunya i el Port de Tarragona signen un memoràndum d’entesa per a invertir i operar la Terminal Intermodal de la Boella. L’acord estableix el compromís amb la intermodalitat i el transport de mercaderies per ferrocarril. La companyia espera iniciar la seva activitat una vegada el Corredor del Mediterrani arribi a Tarragona i mogui un tràfic de fins a 118.000 UTI a l’any, en els primers 4 anys de funcionament.

Amb aquesta aliança, CTC i el Port de Tarragona uneixen les seves forces per a concentrar els serveis intermodals a la Terminal de la Boella. El president del Port de Tarragona, Josep Maria Cruset, i el representant executiu de l’empresa Combi Terminal Catalonia SL (CTC), Antoni Torà, han anunciat l’acord conjunt per a invertir i operar la Terminal Intermodal de la Boella, situada en el Port, pròxima als molls de Cantàbria i Andalusia.

El conveni inclou l’interès de la companyia a operar la Terminal Intermodal de la Boella com a concessió amb l’objectiu de promoure conjuntament la competitivitat logística de la zona de Tarragona, aprofitant les sinergies entre el Port de Tarragona i la indústria de la comarca del Camp de Tarragona, així com l’interior.

L’esperit de l’acord és operar d’acord amb les normes intermodals europees, en termes de volums i pes de les unitats de transport.

Actualment en funcionament, la Terminal Intermodal De La Boella, situada dins de les instal·lacions del Port, està preparada per al futur del sector ferroviari a les comarques del Camp de Tarragona. No sols perquè és l’única terminal llesta per a operar amb trens de 750 metres i carrils de calibre estàndard, també perquè és una realitat i té espai per a duplicar la seva capacitat actual,

si és necessari en el futur.