La cuinera Ada Parellada obrirà la Festa del MediAmbient de Tarragona-2.
L’Associació de Veïnes i Veïns del barri
celebrarà les seves festes del 2 al 8 de juny.
Durant aquests dies s’han programat activitats de conscienciació o relacionades amb el reaprofitament alimentari, el fil conductor de la festa d’enguany.

Aquest dilluns 2 de juny, a les 18: 30 h, a l’Escola PAX,
la prestigiosa i popular cuinera Ada Parellada oferirà la xerrada ‘Què PEBROTS és l’alimentació SOSTENIBLE?’,
El dimecres 4 de juny s’organitzarà una visita guiada a les entranyes del
Mercat Central Municipal de Tarragona. Es programaran dues visites a les 11 h i a les 18 h.
Ja l’endemà dijous 5 de juny, a les 19 h, a l’Escola PAX, hi haurà la xerrada ‘ Per una pagesia viva que garanteixi la nostra sobirania alimentària’, a càrrec del col · lectiu RevoltaPagesa!
El divendres 6 de juny, a partir de les 17 h, a l’Escola Bressol Yo- Ni, es farà l’acte d’entrega dels premis delConcurs Escolar.
La jornada més lúdica de les festes arribarà dissabte 7 de juny al Parc Montserrat Garriga. A les 10 h, arrencarà amb una cercavila amb els Gegants de l’Escola de les Dominiques i els Sons de la Cossetània. A les 11 h, es podrà gaudir d’una xocolatada per a tothom i, a les 12 h, tindrà lloc l’Ecojuga,
una sessió de jocs perquè els nens i les nenes gaudeixin amb les seves famílies.
Les activitats es reprendran a les 19 h amb el ‘ Berenar- sopar veïnal’, que estarà amenitzat amb la música del grup de Salou Las Niñas del Far.
L’endemà diumenge 8 de juny, a les 19h, se celebrarà al parc
l’assemblea general de socis QUE SERVIRÀ PER CLOURE LES FESTES.