Les obres del Corredor del Mediterrani retardaran els trajectes de la línia R16, entre Barcelona i Tortosa. Així ho ha confirmat Adif en un comunicat, en què especifica que els trajectes s’allargaran entre quatre i cinc minuts més de l’habitual a partir d’aquest diumenge.
L’R16 no serà l’única freqüència afectada pels treballs: els trens de llarga distància, Euromed, Intercity i Talgo també s’endarreriran cinc minuts.
D’altra banda, l’afectació provocarà que durant un mes, del 20 de març al 26 d’abril, els trens amb recorregut València-Vinaròs-Tortosa acabin a Ulldecona, des d’on es farà transbord en carretera fins a Tortosa. Durant el mateix període, també està previst que dos trens de la línia Ulldecona-Tortosa es facin per carretera.
Més notícies:
- Tarragona ampliarà a 12 hores diàries el tractament d’ictus greus a partir d’aquest abril
- La Diputació de Tarragona destinarà 15 milions d’euros als ajuntaments
- Nàstic – AS FAR Rabat, una festa del futbol femení
- Envien a la presó dos homes a Tarragona que van robar en una joieria a punta de pistola a Vila-real
- La Guàrdia Urbana obre una convòcaatoria per incorporar 12 agents

