Els examinadors de trànsit han desconvocat la vaga indefinida per falta d’acord amb la Direcció General de Trànsit. En el seu lloc, convocaran aturades tots els dilluns, dimarts i dimecres de cada setmana a partir del 4 de setembre, com ja van fer al mes de juny i juliol, segons informa l’Associació d’Examinadors de Trànsit (Asextra).
La nova convocatòria de vaga parcial que substituirà la vaga indefinida es produirà durant el mes de setembre “per donar temps al fet que es produeixin noves reunions i, almenys, que es proposi alguna cosa per part de la DGT”, segons indiquen. Precisament, aquest dimarts 22 d’agost, el Comitè de Vaga i la DGT es van reunir per analitzar i debatre la vaga indefinida i per fixar, en cas de no arribar a un acord, serveis mínims. Després de gairebé quatre hores de reunió, les parts no van arribar a cap punt en comú.