La ciutat veurà afectades la seva mobilitat i el transport públic del 22 de juny a l’1 de juliol, coincidint amb la celebració dels Jocs mediterranis.
Aquest divendres, per a la inauguració dels Jocs, el Nou Estadi obrirà les portes a partir de les sis de la tarda. L’Ajuntament recorda que tots els assistents han d’haver accedit a la seva localitat abans de les 20.40 h.
L’Empresa Municipal de Transports habilita un servei llançadora d’autobús des del carrer Pere Martell, 1 fins a l’exterior del Nou Estadi. Començarà a funcionar a les 17.30 h fins a les 20.15 h, cada deu minuts i als preus habituals. 
Un cop acabada la cerimònia s’habilitarà un servei especial des del Nou Estadi de tornada fins al centre de la ciutat, a la zona nord o als barris de Ponent.
També es recomana utilitzar els serveis regulars de les línies 8, 11 i 12, amb parades properes a la zona. 
Es recorda que la sortida 1164 de l’autovia A7 estarà tancada. D’aquesta manera, les tres rutes d’accés amb transport privat seran la Via Augusta, la platja de l’Arrabassada i la sortida del Catllar de l’Autovia A7.
Per estacionar, s’habilitarà a partir de les 16 h un gran pàrquing per a cotxes i motos al traçat de l’antiga autovia de circumval·lació.
A la zona de l’Arrabassada, des d’aquest dimarts queda prohibit estacionar al carrer J. V. Foix. Per als veïns de la zona de l’ermita de la Salut se’ls habilita un accés al carrer Narcís Oller.
Mentre durin els jocs, l’EMT també habilitarà un servei especial, amb les tarifes habituals, que enllaçarà la parada del carrer Pere Martell número 1 amb la Parada Poliesportiu, del carrer Riu Siurana. Funcionarà diàriament de 8.30 a 22.20 hores. Es manté també el servei regular de la Línia 6, amb parades properes a l’Anella Mediterrània.
Les persones que vulguin accedir amb vehicle privat a l’Anella Mediterrània ho hauran de fer a l’aparcament habilitat a través de l’autovia T-11,
la rotonda de les Gavarres i el Camí de la Coma.
També començaran les restriccions d’aparcament al carrer Riu Siurana, que s’allargaran durant tots els dies dels Jocs.
L’estacionament a la platja de l’Arrabassada quedarà restringit del 26 al 30 de juny, per la competició de vòlei platja.
També es prohibirà l’aparcament al carrer del tennis del 26 al 30 de juny, en trams de l’avinguda Maria Cristina del 27 al 29 de juny i als voltants de la TAP del 22 de juny a l’1 de juliol. No es podrà estacionar prop del pavelló del Serrallo del 22 al 30 de juny.