Aimar Sagastibelza ha tancat aquest dimecres la seva etapa com a jugador del Nàstic de Tarragona. El jugador navarrès, segons ha pogut saber Tarragona Ràdio, ha arribat a un acord per a rescindir el seu contracte amb el Nàstic i quedar així llire. Aimar va incorporar-se al primer equip grana l’última temporada provinent de La Pobla de Mafumet. El paper del central amb la samarreta del Nàstic l’any passat va ser testimonial amb onze minuts jugats a la Nueva Condomina i el darrer partit al camp de l’Eibar que va servir pràcticament per acomiadar-se de l’equip. Aimar ha fet la pre-temporada apartat de l’equip i sense comptar per Ferrando. El jugador va tenir fitxa a darrera hora amb el primer equip del Nàstic pero seguia sense exercitar-se amb la resta de la plantilla. El central navarrès iniciarà ara una nova etapa a la tercera divisió vestint la samarreta del Teruel que entrena Ramon Maria Calderé.