Sessió preparatòria més que accidentada la d’aquest matí al Nou Estadi.Sembla que la maledicció de la defensa grana continua. Manel Ruz i Christian Omar Lupídio s’han retirat abans d’hora per problemes físics. Ruz pateix una tendinitis a la zona de l’abductor i per precaució podria entrenar amb menys intensitat que la resta de companys fins diumenge però apunta a que estarà a l’onze titular. Més complicada és la situació de Christian Omar Lupídio. L’argentí s’ha torçat el turmell dret i té un esquinç de grau 1 al lligament lateral extern que el fa ser a hores d’ara seriós dubte per partit davant del Numància. El doctor del club, Carles Hernández, ha explicat l’abast exacte de les lesions dels dos laterals del Nàstic. Amb aquestes dues més que notables absències Luis César ha fet el tradicional partidet dels dijous pensat únicament ja lògicament en el Numància.De l’equip Sorià n’ha parlat a la sala de premsa del club un ex numantí com és Carlos Merino. Segons el jugador basc del Nàstic el Numància vindrà a Tarragona a jugar-se les últimes opcions d’ascens i per això es preveu un partit molt intens.El nom de la setmana després dels seus dos gols a Castelló, ha estat sens dubte el d’Antoni Pinilla qui ha parlat també de les sensacions que es respiren dins del vestidor del Nàstic. Per Pinilla el de diumenge es mira com un partit més. Complicat ho tindran els grana per mantenir el cap fred davant dels més d’11 mil espectadors que ompliran de gom a gom el Nou Estadi. Aquest dimecres ja han començat a funcionar els missatges via sms i mail per convocar a tothom a acompanyar a l’equip en la marea grana que recordem es farà diumenge abans del partit.La convocatòria és diumenge a partir de dos quarts de cinc al balcó del Mediterrani.La federació però no només treballa en aquest pròxim partit i un cop ja s´ha confirmat l´horari del partit a Xerez de la 40ª jornada, que serà dissabte 3 de juny a 2/4 de 7 de la tarda organitza un vol xarter amb anada i tornada el mateix dissabte, al preu de 340euros per persona. José Luis Molina és el vicepresident de la federació de penyes del Nàstic.Les entrades per el proper partit del Nàstic a l’estadi de Chapin valdran 15 euros. Les inscripcions des de aquest mateix mati al Bar Petit Tarracó o be a Viajes Halcon.
Redacció Tarragona Ràdio
