Alegria, però incertesa de la Sala Trono. Després de rebre el reconeixement com a millor sala de teatre de Catalunya en els Premis de la Crítica d’Arts Escèniques, la sala afronta el seu últim any amb conveni en el Metropol i sense saber on podran programar l’any que ve.
Els Premis estan organitzats per la plataforma cultural Recomana.cat, un reconeixement pels seus vint anys de trajectòria i l’organització del FITT – Noves Dramatúrgies. Aquest no és el primer distintiu que rep la sala enguany. Aquest mes de març, l’Ajuntament de Tarragona els hi va atorgar el Diploma al Mèrit Cultural. Reconeixements que arriben per arrodonir la temporada de celebracions pel seu vintè aniversari. El programador de la Sala Trono, Joan Negrié, ha destacat que la programació que produeixen arriba més enllà de la ciutat de Tarragona.
Negrié ha parlat de paradoxa, de rebre el premi a millor sala, però sense saber quin serà el seu futur d’aquí a un any quan acabi el conveni de col·laboració entre l’Ajuntament amb la cessió de l’espai del Metropol. El programador espera poder arribar a un acord amb el govern que surti de les pròximes eleccions per poder continuar oferint art contemporani al territori.
Més notícies:
- Cop dur pel Nàstic (1-2)
- La Generalitat eleva a emergència el pla Inuncat i recomana fer teletreball dilluns a la zona afectada pels aiguats
- Suspeses les classes de dilluns a les Terres de l’Ebre i el Baix Camp
- Activada la fase d’ALERTA del Pla d’Actuació Municipal per risc de pluges torrencials
- Protecció Civil envia una nova alerta avisant de pluges torrencials des d’Alcanar fins a Salou