Aparcaments de Tarragona licitarà a finals de mes les innovacions tecnològiques que s’han d’introduir en els pàrquings municipals. L’empresa guanyadora del concurs haurà de posar la mateixa maquinària a totes les zones d’estacionament per uniformar el servei. Una de les novetats serà l’entrada i sortida dels pàrquings amb el telèfon mòbil o la instal·lacions en els accessos a la ciutat dels panells que anuncien les places disponibles en cada aparcament.

El president de l’empresa municipal d’aparcaments i conseller de mobilitat, Josep acero, ha explicat a Tarragona Ràdio que l’equiparació de la maquinària i la innovació tecnològica eren necessàries per donar més facilitats als usuaris. Es permetrà, fins i tot, disposar d’un mateix abonament per a més d’un pàrquing.

Acero també ha explicat que Aparcaments Municipals passarà a gestionar el pàrquing dissuasiu que s’habilitarà a la zona del Nàstic i on, a excepció dels dies de partit, s’hi podrà deixar el cotxe durant tot un dia per 1 euro.

Així mateix, ha destacat que l’empresa municipal busca la col·laboració amb Parc Central per aconseguir que els clients utilitzin els aparcaments de Battestini i president Companys per evitar col·lapsar el centre comercial aquests dies de nadal.

Recorda que per 5’50 es pot aparcar tot un dia.