APPORTT organitza una nova edició dels dinars-col·loqui ‘Persones amb perfil propi’. La sessió estarà protagonitzada per Arnau Queralt i Bassa, Director del Consell Assessor pel Desenvolupament Sostenible de la Generalitat de Catalunya, qui parlarà sobre ‘D’una Europa verda a una Europa neta. Sostenibilitat, competitivitat i seguretat’. L’acte es durà a terme el dimecres 7 de maig a les 13:30 H al Local Gastronòmic del Port de Tarragona, al costat del Refugi 1 del Moll de Costa.
En aquesta edició es vol aprofundir en els reptes sobre com combinar la sostenibilitat ambiental amb la competitivitat econòmica i la seguretat, en un context europeu marcat per canvis estructurals i reptes globals. Aquest dinar-col·loqui representa una bona oportunitat per connectar el món empresarial i el món institucional en un espai de reflexió i diàleg al voltant dels grans reptes de futur. La trobada ofereix un marc ideal per fomentar la cooperació entre sectors clau com el portuari, l’energètic, l’ambiental i el tecnològic, tots ells cridats a jugar un paper decisiu en la transició verda.
La sessió inclourà un espai de debat, en què els assistents podran compartir reflexions amb Arnau Queralt i intercanviar experiències al voltant dels desafiaments ambientals que afronten els sectors productius i logístics, especialment en territoris com el Camp de Tarragona, amb una forta presència industrial i portuària.
- Vaga al sector de muntatge i manteniment elèctric aquest dimarts i dimecres amb concentracions a Tarragona
- Projecte Home atén 285 persones a la demarcació durant el 2024, un 33,2% més que l’any anterior
- ERC presenta les seves receptes per una Tarragona “més cohesionada” i amb les persones al centre
- Els Pets al Camp de Mart ens cantaran les 40
- L’ICIQ i BASF lliuren els Premis en Innovació i Emprenedoria en la seva quarta edició