El Comitè Marca Tarragona es constitueix aquest dimarts a la tarda a l’Ajuntament. Està format per dos òrgans: el Consell Sectorial Consultiu en el qual hi ha representants de tots els grups municipals i institucions de la ciutat i per la Comissió Técnica composta per treballadors municipals.

En el transcurs de la reunió, que tindrà lloc a la sala d’actes de l’Ajuntament,  els membres del Comitè prendran possessió dels seus càrrecs. A més, es presentaran els resultats dels estudis de mercat qualitatius i quantitatius sobre la marca Tarragona; es presentarà el posicionament de la marca Tarragona; s’explicarà el  balanç de la feina desenvolupada durant el 2015 i es donarà compte del pla de treball d’enguany.

El 2013 es va aprovar en un ple municipal el projecte Marca Tarragona. A partir d’aquí es començarà a definir el posicionament de “Tarragona com  la ciutat mediterrània de la història viva”.

El Comitè Marca Tarragona està presidit per Alejandro Fernández i integrat per Begoña Floria (PSC), Arga Sentís (ICV-EUiA), Albert Abelló (CiU), Jordi Martí (CUP , Enrique José de la Torre (PP), Pau Ricomà (ERC), Rubén Viñuales (C’s) i Joan Noguera (UDC).

Asunción Huertas hi forma part en nom de la URV, Gemma Fusté en nom de les Federacions de Veïns, Judit Sentís com a representant de les associacions de comerciants i el president de la Cambra de Comerç, Andreu Suriol. També s’hi integra Xavier Jornet de l’Associació d’Hotelers de Tarragona,el representant de l’Autoritat  Portuària de Tarragona, Montse Adan i Javier Martín com a representant dels Jocs Mediterranis.