Arrenquen els Laboratoris Creatius amb la participació de més de 180 infants. El projecte està impulsat per l’Institut Municipal d’Educació de Tarragona, l’IMET. Fins al 28 de juliol, hi participaran nens i nenes d’entre 3 i 12 anys de diferents escoles.
La intenció de les activitats és treballar diferents disciplines artístiques tot promovent l’art com a mitjà educatiu. El projecte s’ha posat en marxa en cinc centres educatius de la ciutat: Sant Salvador, Marcel·lí Domingo, Saavedra, Ponent i Riu Clar.
El projecte s’emmarca en el Pla Educatiu d’Entorn de Tarragona i està finançat pels Fons Europeus Next Generation.
Més notícies:
- Sos Costa i Camp de Tarragona valora favorablement una reunió entre Diputació i Estat Pel projecte de Camí de Ronda als Morrots de la Savinosa
- Marcos Galindo, el primer nadó de l’any a Tarragona
- L’Empresa Municipal de Transports tanca el 2025 amb més de 12,5 milions de viatgers
- Màgia solidària en benefici de Mans Unides
- El Nàstic fa un pas cap al futbol més global de la mà de l’Olympique de Marseille
