Aquest divendres arrenca la quarta edició del Teta Fest. Al matí, diferents entitats socials i associacions feministes oferiran diverses activitats per donar a conèixer la seva tasca. El festival també inclou propostes culturals com concerts, monòlegs i tallers.
El festival, amb Rosario i Zahara com a caps de cartell, se celebrarà a l’auditori de Camp de Mart el 30 i 31 de maig. La IV edició d’aquest festival vol ser un espai de resistència, celebració i visibilització de les veus de dones que busquen trencar barreres i oferir un espai segur i lliure de violència. Cecilia Mangini, consellera de Polítiques Feministes, ha explicat a Tarragona Ràdio que és un referent de festival feminista.
Pel matí s’han programat diferents activitats obertes a tota la ciutadania amb l’objectiu de fomentar la participació del públic i donar a conèixer la seva tasca. Les impartiran diferents entitats socials i associacions feministes que formen part de la taula d’entitats de la conselleria d’Igualtat.
A partir de les 21h de la nit, es donarà inici als concerts amb Clara Peya, Zahara i Ouineta.
En una entrevista al FANS de TGN de Tarragona Ràdio, Zahara, ha explicat que presentarà el seu nou treball ‘Lento Ternura’ però que recuperarà cançons de la seva trajectòria.
El dissabte serà el torn de Roserona, Elena Garcia i Rosario. Per tancar l’esdeveniment, Les que Falta Band oferiran un concert gratuït.
- La Part Alta s’omplirà de creativitat, música i cultura aquest cap de setmana
- Ainhoa Arteta tornarà a Tarragona aquest estiu per encapçalar el repartiment de La Bohème
- El Ple de la Diputació de Tarragona aprova un nou pla econòmic i financer
- Viñuales: “Hem donat estabilitat amb pactes puntuals i així ho farem fins el final de mandat”
- Luis César: “Estem prou preparats per afrontar el play-off”