Arriba el cap de setmana fort del 19è Festival Internacional de Dixieland. Aquest dissabte, a les vuit del vespre, es podrà escoltar al Teatre Tarragona els alumnes de Joan Chamorro, que dirigirà la Sant Andreu Jazz Band, amb les veus d’Eva Fernández, Magalí Datzira i Andrea Motis, entre d’altres. Aquesta formació apadrinarà la nova TGN Big Band, acompanyats pel gran Jordi LP, que aquest cop mostrarà la seva vessant de cantant. També dissabte al migdia se celebrarà la Festa del Swing al Cafè Metropol. A partir de les una i amb la col·laboració de Feel Vermut, Los Juanetes del Apocadixie faran ballar a tothom que vingui caracteritzat dels anys 20-30. Ja a la tarda, a partir de les sis, a Casa Canals, Xavier Pié, al saxo soprano i Ignasi González, al contrabaix, presentaran Música de Cinema. Toquen junts des de l’any 1994 i ara treballen amb peces cinematogràfiques. La nit de dissabte arriba la Dixie Golfa a l’Antiquari i la Colla Jove, amb Xavi Torres Trio i Bogaloo Strompers i Sardina’s Golden Rule, respectivament i diumenge serà el torn dels Vermuts amb la Sitjazz Band a la Plaça del Fòrum i a la Plaça de la Font.També diumenge, a l’Auditori de la Fundació Catalunya Caixa a arribarà el torn del concert de Vicens Martin, que presentarà els Fruïts Saborosos, poemes de Carner musicats amb uns arranjaments de Martin i la veu de Gemma Abrié. L’actuació, a partir de les sis de la tarda.