Les degustacions gastronòmiques es multipliquen Santa Tecla rere Santa Tecla: baldanades, xistorrades, tastos de romesco i de truites. Les propostes són múltiples i repartides per tota la ciutat. Unes de les que han tingut més acollida han estat les organitzades per l’Associació de Restauradors de la Part Alta. Aquest diumenge els seus fogons han tret fum. I és que han repartit unes 2.500 tapes d’espineta amb cargolins i més o menys la mateixa quantitat d’arrossos. De tapes se n’han fet de 25 tipus diferents, després de la bona acollida que va tenir la iniciativa l’any passat. La degustació d’arròs s’ha fet per primera vegada. Els restauradors de la Part Alta s’han mostrat molt satisfets de l’èxit de la proposta. Els arrossos van rebre notables elogis de la gent que es va apropar al pla de la Seu a tastar-los. Les propostes gastronòmiques continuen aquest dilluns amb la presentació del gelat de les festes, que es farà a dos quarts de set al tram final de la Rambla Nova.
Arròs de diumenge i vint-i-cinc versions de l’espineta amb caragonlins
