la plantilla del Nàstic ha fet aquest migdia la tradicional ofrena de començament de temporada a la Mare de Déu del Llorito. Una ofrena on s’ha llegit un fragment de la Carta de Sant Pau als Corintis que ha servit perquè el rector del Santuari el Padre Mario Sanguineti digués als jugadors del Nàstic que son els portadors de les aspiracions de molts tarragonins. Pel que fa al terreny purament esportiu l’equip ha fet la penúltima sessió preparatòria aquest matí abans de marxar demà cap a Pamplona. Luis César prepara canvis a l’onze respecte a l’equip que va jugar davant del Celta. Ã?scar López al lateral esquerra i Julio Cáceres a l’eix de la defensa es perfilen com a novetats en l’última línia grana. El central paraguaià creu que ja està plenament acoplat a l’equip i disposat a acompanyar a Matellan en la parella de centrals grana. Pel que fa a la punta d’atac sembla que Luis César pot optar per fer jugar junts a Ariza Makukula i a Javier Portillo. El que no hi serà definitivament és Carlos Merino el de Bilbao s’ha autodescartat després de que aquest matí hagi entrenat amb la resta de companys. La plantilla del Nàstic un cop ha recuperat el ritme dels entrenaments ja només pensa en el compromís de d’aquest diumenge. Els grana volen recuperar lluny de Tarragona els tres punts que es van deixar al Nou Estadi en l’última jornada.Precisament un dels jugadors navarresos de l’equip com és David Cuéllar, ha parlat de l’ambient i de l’Osasuna que els grana es poden trobar al Reyno Navarra, després de que els del Kuko Ziganda encara no coneguin la victòria aquesta temporada. I és que l’equip de Pamplona ha perdut els dos primers partits de lliga davant del Getafe i del Barça i ahir mateix va empatar a 2 en el primer compromís de la copa de la UEFA davant del Tranbzspor. Es van avançar els navarresos amb dos gols. El primer de Valdo i el segon de Juanlu, però Karadeniz i després Buluz van empatar pels turcs. Un encontre on el defensa de l’Osasuna Izquierzo va ser expulsat per doble groga.Aquest partit intersetmanal pot passar factura també a l’Osasuna segons ha apuntat el lateral català Ã?scar López. L’actualitat del Nàstic passa també per la Federació de Penyes que ja ha venut unes 270 entrades de les 500 localitats que ha posat a disposició l’Osasuna. Fins ahir ja s’havia omplert dos autobusos de socis i afeccionats que faran al desplaçament de Pamplona. Així ho ha explicat el vicepresident de la federació de penyes del Club, Xavier Garcia, qui ha parlat també de que l’horari del partit ha fet tirar enrera a alguns aficionats alhora de fer el desplaçament.
Redacció Tarragona Ràdio
