Dos individus han atracat Â?La CaixaÂ? del carrer Major i s’han emportat un botí que podria ser d’uns 150.000 euros.Una quantitat, però, que no ha estat conformada ni per l’entitat ni pels Mossos. Segons publica avui el Diari de Tarragona, els lladres van accedir a l’entitat quan estava tancada al públic, aquest dijous a les dues del migdia. Un cop a dins, van lligar el treballadors que hi havia i van esperar a que s’obrís la caixa forta. Els Mossos mantenen encara la investigació oberta, i de moment no s’ha produït cap detenció. Els fets es van produir a l’oficina 272 Catedral, al número 35 del carrer Major, al centre de la Part Alta. Està situada molt a prop de la plaça de les Cols, a tocar de la Llibreria de la Generalitat i el Patronat de Turisme. Segons publica el mateix rotatiu, els atracadors haurien amenaçat els treballadors de l’entitat amb un ganivet i una pistola. No va ser fins al cap d’uns vint minuts que van aconseguir deslligar-se i donar la veu d’alarma. Els lladres, però, ja havien marxat de la zona pel seu propi peu. Aquest oficina fa 23 anys que està oberta i fins ara no havia estat mai atracada.
